Με την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης είχαμε μια ωραία συζήτηση.
Η δραματική κατάσταση στην Παιδεία ήταν το πρώτο θέμα. Η ενίσχυση του ρόλου και της απήχησης της μεταγυμνασιακής τεχνικής εκπαίδευσης, η διασύνδεσή της με την μαθητεία αλλά και την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση είναι απαραίτητες προϋποθέσεις εκσυγχρονισμού και εξόδου από την κρίση. Η επικείμενη πανεπιστημοποίηση θα είναι ουσιαστική μόνον οταν συνδυασθεί με πραγματική αναβάθμιση του επιπέδου των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών. Η άμεση διασύνδεση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων των νέων Ανωτάτων Ιδρυμάτων με τις ανάγκες της αγοράς εξασφαλίζει την ύπαρξη του κατάλληλα προετοιμασμένου στελεχιακού δυναμικού , που θα υποστηρίξει την ανάπτυξη της Οικονομίας και την μείωση της ανεργίας.
Ιδιαίτερα συζητήθηκε η δυναμική που θα μπορούσε να προκληθεί στην ευρύτερη περιοχή της Σίνδου με την συμβολή του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ. Τα προβλήματα, που παρουσιάζονται στην περιοχή, όπως έλλειψη ικανών υποδομών ( πχ σύγχρονες εστίες) συγκοινωνία κλπ πρέπει άμεσα να αντιμετωπισθούν.
Ανυποχώρητη η θέση της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ για την διατήρηση της ονομασίας του Αλεξάνδρειου Ιδρύματος.
Η κατάργηση της ασυδοσίας του λεγομένου Ασύλου είναι επίσης πιεστική προτεραιότητα.
Η γενικότερη πολιτική κατάσταση αποτέλεσε φυσικά αντικείμενο σοβαρού προβληματισμού. Είπα στα παιδιά, ότι η νεολαία σήμερα μεγαλώνει σε μια χώρα που δεν της αξίζει. Τούτο οφείλεται σε επανειλημμένα λάθη του πολιτικού προσωπικού και επανειλημμένες λανθασμένες αποφάσεις του λαού.
Μοναδική διέξοδος αυτή την στιγμή η επάνοδος στην κυβέρνηση της Κεντροδεξιάς. Μόνο η Κυβέρνηση Μητσοτάκη μπορεί να εκκινήσει μια νέα εποχή.
Προς τούτο όμως πρέπει και η Νέα Δημοκρατία, να εκσυγχρονισθεί ακόμη περισσότερο, να είναι ένα μεγάλο λαϊκό πολυσυλλεκτικό κόμμα, η παράταξη της ελληνικής Χριστιανοδημοκρατίας. Να είναι ένας ζωντανός οργανισμός με καθοριστική την συμμετοχή του πολίτη στη επιλογή του προσωπικού και της πολιτικής.
Ένας και μόνον δείκτης σηματοδοτεί αξιόπιστα τον σύγχρονο χαρακτήρα ενός πολιτικού συστήματος , ένα μόνο κριτήριο υπάρχει. Η ισότητα των δυνατοτήτων. Μόνον όταν ο κάθε πρωτοετής της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ έχει τις ίδιες δυνατότητες να αναπτύξει τα ταλέντα του και να ηγηθεί, μόνο τότε βαδίζουμε στον σωστό δρόμο.